“ბრენდინგის უპირველესი მიზანი მაღალი მარჟა და მეტი მოგებაა”

"პოზიტიური" რებრენდინგი

უნიქარდი პირველი და ერთადერთი უნივერსალური დაგროვების ბარათია საქართველოში. ის 2010 წელს შეიქმნა და 4 წლის

განმავლობაში 1.3 მილიონზე მეტი მომხმარებლის მოზიდვა შეძლო.

რებრენდინგის პროცესში ლაივმა შეიმუშავა კრეატიული პლატფორმა [ბრენდ მანიფესტი]: "თქვენ ისედაც ყოველდღიურად დადიხართ საყიდლებზე,

ამიტომ გაატარეთ უნიქარდი და დააგროვეთ ქულები მხოლოდ იმისათვის, რომ რამეს ყიდულობთ. რატომ უნდა დაკარგოთ ყველაზე მცირე

საჩუქარიც კი, როცა მას შუძლია გაგაბედნიეროთ...ბედნიერება კი პოზიტივია"

უნიქარდისთვის შეიქმნა ახალი ბრენდ პლატფორმა და კორპორაციული სტილი, ძველი ლოგოს მცირე მოდიფიკაციით.