“ბრენდინგის უპირველესი მიზანი მაღალი მარჟა და მეტი მოგებაა”

გროვიას ისტორია

რიგით მესამე რგოლში გროვია მსოფლიო დაზოგვის დღის დაარსების ისტორიას გვიყვება. ლაივმა მსოფლიო დაგროვების დღისათვის მასკოტი, მისი სახელი, სლოგანი და ვიზუალი შექმნა.

 

გროვიას მესამე კამპანიის ფარგლებში, ჩვენ ბავშვებისათვის ყულაბების დიზაინის კონკურსი გამოვაცხადეთ, და გამარჯვებულები, საკუთარი ნახატების გაცოცხლებული ვერსიებით დავაჯილდოვეთ

Agency: LIVE Branding
Creative: LIVE Branding
Production: Metrograph
თარიღი: ოქტომბერი 2015