“ბრენდინგის უპირველესი მიზანი მაღალი მარჟა და მეტი მოგებაა”

პური არის საშუალება, რომლითაც მზე შემოდის ჩვენს სხეულებში”, მაგრამ ეს ხდება მხოლოდ და მხოლოდ მაშინ, როდესაც პური ნამდვილია - კარგი ხორბლისგან დამზადებული კარგი ფქვილით და კარგი ოსტატის, ხაბაზის მიერ კეთილსინდისიერად გამომცხვარი. 


ბროტმაისტერი ავსტრიული პურ-ფუნთუშეულის სპეციალისტი ბრენდია. პროექტის ფარგლებში ლაივმა ბრენდის პლატფორმა, საკომუნიკაციო და სამოქმედო სტრატეგია და ვიზუალური იდენტიფიკაცია შექმნა.