“ბრენდინგის უპირველესი მიზანი მაღალი მარჟა და მეტი მოგებაა”

გენეალოგიური მტევანი

“კაცი ჩვენს ღვინოს რომ გასინჯავს, მაშინვე უნდა დაიძახოს - ეს ნიკიფორეს ოჯახისააო, სიკეთე და სითბო ვიცანიო! ხოდა თუ ერთი მოსავლიდან ათი კაცი დალევს, ათივეს გადაედება ეს ხასიათი; თუ ასი დალევს ასივეს; თუ ათასი ათასივეს და ასე, სანამ ღვინით მთელ ქვეყანას არ გააღიმებ და გულს არ გაუთბობ”.


ნიკიფორე ქართული, ოჯახის ღვინოა, რომელიც განსაკუთრებული ზრუნვით, ოჯახურ ატმოსფეროში, განსაკუთრებულად თბილი შეხვედრებისთვის იქმნება.

ლაივმა ნიკოფორესათვის ბრენდის ამბავი, გენეალოგიური ყურძნის მტევანი და ეტიკეტის დიზაინი შექმნა