“ბრენდინგის უპირველესი მიზანი მაღალი მარჟა და მეტი მოგებაა”

არ ავნო

ავტოტესტი, ავტოტრანსპორტის ტექნიკური ინსპექტირების პირველი ქართულ-გერმანული ბრენდია, რომელსაც საზოგადოებრივი პასუხისმგებლობის კულტურა ამოძრავებს და რომელიც მუდამ ცდილობს, რომ ადამიანება არ ავნონ ერთმანეთს და გარემოს.

 

ბრენდს სწამს, რომ ტექინსპექტირება არა სადამსჯელო პროცესი, არამედ ურთიერპასუხისმგებლობის მაღალი კულტურის გამოვლინებაა და ყველაფერს აკეთებს, რომ ტექისნსპექტირება სავალდებულოდან ნებაყოფლობით ფენომენად გარდაქმნას.  


ლაივმა ბრენდის სტრატეგია შექმნა. მცირედით განახლდა ბრენდის ნიშანი და შეიქმნა ახალი ლოგოტიპი და ვიზუალური საკომუნიკაციო სტრატეგია.