“ბრენდინგის უპირველესი მიზანი მაღალი მარჟა და მეტი მოგებაა”

მემკვიდრეობის სადარაჯოზე

საქართველოს კულინართა ფედერაცია 2018 წელს დაარსდა და მისი მისია ქართული კულინარიის აღორძინება და განვითარებაა. ეს, პრეფსიონალ კულინართა ერთადერთი ერთობაა, რომელიც ქართული კულინარიის მემკვიდრეობის მუდმივ განვითარებაზე ზრუნავს. 


ლაივმა ბრენდის პლატფორმა და ვიზუალური იდენტიფიკაციის ელემენტები შექმნა. ბრენდის ნიშანი ქართული სამზარეულის მთავარი ინგრედიენტი - ნიგოზია.

ფოტო: www.paata.ge